سفارش تبلیغ
صبا ویژن

CHEAT CODES

ربات های تلگرامی

    نظر

سلام راستش یک مدت هست میبینم افراد تحصیل کرده جامعه پیام هایی در مسنجر تلگرام پیام هایی واسه من میفرستن که دوست داری ببینی که عکس پروفایلت رو میبینه ؟ دوست داری گوشی فلان برند برنده بشی ؟ دوست داری ببینی دوستات کی انلاین میشن کی آفلاین و ...


خوب فلان دستور رو وارد کن

حالا متن زیر رو واسه 20 نفر بفرست و بعدش برو تو کانال تلگراممون عضو بشو :)

بعدش امکانات ربات ما واسه شما باز میشه و میتونید ازش استفاده کنید

کاری ندارم هی واسم از این چیزا میفرستن راستش یاد اون زمانایی افتادم که میگوفتن تو کامنت عدد 1 رو وارد کن عکس از محو بودن در بیاد :) ملت زیر 20000 هزار تا کامنت ارسال میکردن ما بینش به این متن زیبا برمیخوری این که کار نکرد (من چند بار زدم ) بعدش زیرش بازم 100 تا کامنت که فقط حاوی عدد 1 هست

کلا حوصله ندارم بیشتر واستون بگم فکر کنم همینقدر کافی باشه

ببینید ربات تلگرام نمیتونه به پیام های شما دسترسی داشته باشه ببینه به کی چی فرستادین یا به کی چی فرستادی پس نمیتونه بفهمه اصلا اون رو ارسال کردین

*** ربات های تلگرام مانند یک انسان هستند ! و همون قدر که شما با اکانتتون دسترسی دارید به چیز های مختلف ربات ها هم درسترسی دارند !

خلاصه کنم فقط هدفش اینه هی بعدا واستون تبلیغ بفرسته کسب درآمد کنه

پیشنهاد میکنم ربات رو Stop کنید و بعدشم پاکش کنید و آدرس این پست وبلاگ ما رو واسه دوستتونم بفرستید تا ایشالا هم الکی واسه دوستتاتون از این چیزا نفرستید هم الکی هر چیزی رو باور نکنید

 

پینوشت : راستش میدونم دو تا بازدیدم نداره این پستم ولی نوشتن رو واجب دونستم