سفارش تبلیغ
صبا ویژن

CHEAT CODES

چرا ویندوز 7 هنوز یک گزینه مناسب برای نصب شدن و کار کردن هست؟

    نظر

سلام من این مدت همش به فکر این بودم که مطالبی که رو که تو اینترنت منتشر میکنم مطالب جدیدی باشه یا حداقل با یک دید جدید ( شما بگو یک درجه اختلاف ) به اونا نگاه کنم خوب راستش این سومین پستی هست که مینویسم و هدفم از نوشتنش یک جورایی توضیح بهتر و یک دید دیگه هس خوب راستش امروز قصد دارم در مورد چیزی حرف بزنم که شاید کمتر کسی بهش توجه کرده باشه و اونم چیزی نیست جز این که واقعا اینقدر تب و تاب واسه نصب کردن ویندوز جدید و تازه 10 راستش من هنوز آپدیت سالیانش رو تست نکردم ولی تا آپدیت قبلی اون این ویندوز رو بررسی میکنم راستش ویندوز 10 و مرورگر edge در اولین نسخه از ویندوز 10 چیزی جز فاجعه نیست واقعا پس رفتی هست من خیلی کم با ویندوز 8.1 کار کردم ولی خیلی بازخورد بدی نسبت بهش داشتم اما راستش الان که دارم این رو مینویسم باید بگم که ویندوز جدید 10 تو آپدیت های جدید واقعا بهتر شده و اصلا میشه بگی ویندوز دیگه ای شده :) راستش من قصد تخریب ندارم ویژگی های جدیدی هم داره اما الان سعی دارم به صورت مختصر به این موضوغ بپردازم که ویندوز 7 هنوز یک ویندوز عالی هست مخصوصا شما آپدیت های جدید رو که تازه نصب کرده باشید و ویندزور رو آپدیت نکرده باشید ویندوز 7 میتونم بگم صد در صد الان میتونه یک گزینه خوب باشه نرم افزار های مختلف به خوبی از این ویندوز پشتیبانی میکنند بازی های جدید (بیشتر منظورم نسخه 64 بیت این نرم افزار هست ) سرعت خوبی رو هم داره و حتی ظاهر بهتر نمیدونم ولی به هر حال ویندوز 10 تا حد کمی مصرف پهنای باند بیشتری داره :) ویندوز 7 شاید از هر نظر الان عالی باشه واسه نصب کردن سرعت مناسب رفع شدن بیشتر باگ ها و مشکلات و به نظرم ظاهر بهتر نسبت به ویندوز 10 راستش میخواهم بگم ویندوز 10 مدینه فاضله نیست همین ویندوز 7 هنوز گزینه خوبی واسه استفاده هست نسخه جدید و آپدیت های جدیدش و اگر هنوز ویندوز 10 رو نصب نکردید چیز رو از دست ندادید نمیدونم چرا ولی فکر میکنم حتی ماکروسافت میتونست تمامی امکانات خوب 10 رو روی 7 عرضه کنه و سرویس پک جدید ویندوز 7 رو بده بیرون و وقت بیشتری رو واسه ویندوز 10 صرف کنه تا یک ویندوز جدید بهتر رو عرضه کنه به هر حال امیدوارم زمانی که خواستید ویندوز جدید نصب کنید به نسخه های آپدیت شده ویندوز 7 هم فکر کنید اگر هم مایلید نسخه جدید ویندوز 10 رو نصب نکنید و اصلا نسخه های اولیه رو نصب نکنید واقعا نمیتونم درک کنم ماکروسافت چه بلایی سرش اومده موفق باشید